Son Derece Başarılı Kişilerin Üretkenlik Sırları - Sanal Blog Arsivi

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Son Derece Başarılı Kişilerin Üretkenlik Sırları

Aynı eski motivasyon sırları onuncu zaman için okuduktan sonra sizi gerçekten motive etmiyor, değil mi?
Şeyler üzerinde eşsiz bir dönüş nasıl olur?
Başarılı insanların bu 16 verimlilik sırrı, evinize, işinize ve yaratıcı yaşamlarınıza yaklaşımınızı yeniden değerlendirmenizi sağlayacaktır. Bu son derece başarılı insanlardan öğrenin, yaptıkları bu küçük şeyleri günlük alışkanlıklarınıza dönüştürün ve başarıya daha yakın olacaksınız.

1. Zihninizi boşaltın.

Bu ürkütücü geliyor, değil mi?
Hatırlanması gereken çok şey olduğunda aklınızı boşaltmak, sadece bir şeyleri unutmak için yalvarıyormuşsunuz gibi görünüyor. Bunun yerine, bu size temiz bir sayfa veriyor, böylece geçen haftaki görevler hakkında hala düşünmüyorsunuz.
Zihnini temizle ve sonra hemen yapman gereken şey hakkında düşünmeye başla, ve sonra bugün. Haftanın sonunda gerçekleştirilmesi gereken görevler bekleyebilir.
İşte aklınızı boşaltmanıza ve daha keskin düşünmenize yardımcı olacak bir rehber:

2. Belirli günleri temiz tutun.

Bazı şirketler “Çarşamba Günü Toplantısı Yok” anlamına geliyor, ki bu da hiç kimsenin Çarşamba günü toplantı yapamayacağı anlamına geliyor. Bu, işçilere, diğer görevler veya anlamsız toplantılar yapılmadan, kendi görevlerini yerine getirmeleri için tam bir gün verir.
Bu, kişisel yaşamınızda da çalışabilir, örneğin Facebook erişimini kısıtlamanız veya telefon görüşmelerini sınırlamanız gerekiyorsa.

3. Çalışmanızı önceliklendirin.

Her görevin eşit yaratıldığını düşünmeyin! Bazı görevler diğerleri kadar önemli değildir veya daha az zaman alabilir.
Görevlerinizi her gün sıralamaya çalışın ve hızlı ve verimli bir şekilde neler yapılabileceğini görün. Bunları yoldan çıkarın, böylece daha önemli olana odaklanmak için daha fazla boş zamanınız ve beyin gücünüz olur.
Lifehack CEO'su, işleri önceliklendirmek için benzersiz bir yola sahiptir, buraya bir göz atın:

4. Zamanınızı doğrayın.

Birçok başarılı iş lideri, zamanlarını on beş dakikalık aralıklarla doğurur. Bu, bir saatte bir saatte bir iş için çalıştıkları veya yalnızca on beş dakika toplantı planladıkları anlamına gelir. Her saat dört kat daha uzun, bu da daha fazla üretkenliğe yol açıyor!

5. Düşünme pozisyonunuz var.

Truman Capote, bırakmadığı sürece düşünemediğini iddia etti. Stravinsky kafasında dururken, Proust da bunu yaptı!
Başkaları için işe yarayan şeyler sizin için çalışmayabilir. Beyin fırtınası yapmak veya fikir üretmek için mükemmel bir yer ve konum bulmaya çalışın.

6. O gün yapmanız gereken üç ila beş şeyi seçin.

Yapılacaklar listesi çok çabuk ezici olabilir. Yapılması gerekenleri düşünebileceğiniz her şeyin bir sonu olmayan listesi yapmak yerine, sadece üç ila beş şey içeren günlük listelerde bulunun.
O gün yapılması gereken şeyler olduklarından emin olun, böylece onları kullanmaya devam etmeyiniz.

7. Çok fazla yapmaya çalışmayın.

Tamam, her gün çalışmanı söyledim ve şimdi sana fazla bir şey yapmamanı söylüyorum? Çatışmayı tavsiye etmek gibi gelebilir, ama çok fazla şey yapmamak, çiğnemeyeceğinizden daha fazla ısırmamak anlamına gelir. Her iş projesine ya da sosyal angajmana evet demeyin ve kendinizi başınızın üzerinden bulmaya çalışın.

8. Günlük eylem planınız var.

Kendinizi bir yapılacaklar listesiyle sınırlamayın! Günlük eylem planını haritalamak için her sabah on dakikayı ayırın Sadece o gün yapılması gerekenleri yazmakla kalmaz, aynı zamanda en büyük ödülü neyin getireceğini, neyin en uzun süreceğini ve hangi hedeflerin gerçekleştirileceğini önceliklendirmek için bir yer.
Zihninizdeki herhangi bir şeyi karalayabileceğiniz bir “ beyin dökümü ” için yer bırakın.

9. En çok korkulan projenizi önce yapın.

İlk başta en çok korkan görevinizi üstlenerek, günün geri kalanında hiçbir şey ve her şey için ücretsiz olacaksınız demektir. Bu aynı zamanda, projelerinizin en kötüsünü sürekli olarak kullanmayacağınız ve daha sonra başlamayı daha da zorlayamayacağınız anlamına gelir.

10. “İki Dakikalık Kuralı” izleyin.

“İki Dakikalık Kural” David Allen tarafından ünlendi. Bu basit - yeni bir görev gelirse ve iki dakika veya daha kısa sürede yapılabilirse, o zaman doğru yapın. Bunu yapmak sadece yapılacaklar listenize eklenir ve daha sonra görevin daha anıtsal görünmesini sağlar.

11. Çalışmak için ayrılmış bir yer var.

Eğer bir ofiste çalışıyorsanız, her gün çalıştığınız masanızın masasında olduğunu söylemek sorun değildir.
Ancak evden çalışıyorsanız, iş için özel bir alanınız olduğundan emin olun. Dosyaların tüm yemek masasının üzerine yayılmasını istemiyorsunuz ve sadece kanepede dinlendiğiniz için çalışmıyorsunuz gibi hissetmek istemiyorsunuz.
Agatha Christie masasında hiç yazmamıştı, nereye oturabileceğini yazdı. Ernest Hemingway ayakta durdu. 6'6 Thomas boyunda Thomas Wolfe, buzdolabının üstünü masa olarak kullandı. Richard Wright bir park bankında yazdı, yağmur yağdı ya da parladı.
Oraya  gittiğinizde, işe gideceğinizi biliyorsunuz . Belki de alt kattaki bir kafe, kütüphane veya toplantı odasıdır. Ne zaman ve nerede olursa olsun, oradaki işlerini yap.

12. Altın saatinizi bulun.

“Tipik” 9-5 programına uymak zorunda değilsiniz!
Romancı Anne Rice gündüz uyudu ve dikkat dağıtmak için geceleri yazdı. Yazar Jerzy Kosinski günde sekiz saat uyudu, ama hiçbir zaman aynı anda olmadı. Sabah uyanırdı, işte, öğleden sonra dört saat uyu, sonra o akşam daha çalışır.
Altın saatiniz, zirvede olduğunuz zamandır. Üretken olmaya hazırsınız ve yapılacaklar listenizdeki şeyleri geçmeye niyetlisiniz.
En iyi zamanınızı bulduktan sonra, tüm gücünüzle koruyun. Şu anda en iyi kesintisiz çalışmanızı yapmakta daima özgürsünüz.

13. Uçakta olduğunuzu farz et.

Barışı ve sessizliği sağlamak için herkesi ofisinizden kilitlemek mümkün olmayabilir, ancak bazı dikkat dağınıklıklarını ortadan kaldırabilirsiniz.
Uçakta olduğunuz için, internet erişiminiz sınırlı gibi hareket edebilir, kitaplığınızdan bir şey alamazsınız ve sayısız telefon görüşmesi yapamazsınız.
Bu dikkat dağınıklıklarını ortadan kaldırmak , en önemli görevlerinize odaklanmanıza ve kesinti olmadan bunları tamamlamanıza yardımcı olacaktır.

14. Asla durmayın.

Yazarlar Anthony Trollope ve Henry James, devam etmekte olan çalışmalarını bitirdikleri anda bir sonraki kitaplarını yazmaya başladılar.
Stephen King yılın her günü yazıyor ve günde 2,000 kelimeden sorumlu tutuluyor! Mark Twain her gün yazdı ve daha sonra geri dönüşlerini almak için ailesinin işini yüksek sesle okudu.
Kesintisiz çalışma konusunda söylenecek bir şey var ve bir mola vermek yerine sürekli iş çıkarmak. Sadece ilerlemeni zorlayacak bir momentum.

15. Vücudunuza uyum sağlayın.

Zihniniz ve vücudunuz doksan dakikadan sonra iki saatten fazla bir işten yorulur. Gün boyunca kendinize projeler atarken, yanmayacağınızdan emin olmak için mola veriniz.

16. Farklı yöntemler deneyin.

Vladimir Nabokov, romanlarının ilk taslaklarını dizin kartlarında yazdı. Bu, kartları karıştırmak suretiyle cümleleri, paragrafları ve bölümleri yeniden düzenlemeyi kolaylaştırdı.
mu  Word kopyalayıp yapıştırarak daha, daha kolay ve daha eğlenceli ses! Nabokov düzenlemeyi sevdiğinde, karısı onları tek bir el yazmasıyla yazdı.
Sizin için de aynı, pes etmeyin ve bir yöntem başarısız olduğunda üretken olmanın imkansız olduğunu düşünün. Sizin için en uygun olanı buluncaya kadar farklı yöntemler deneyin.
Share on Google Plus

About Diapers

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder